Jak przygotować organizm do codziennych ćwiczeń?

  • Post author:
  • Post category:Blog

Regularna aktywność fizyczna ma wpływ na kondycję całego organizmu. Możesz w ten sposób poprawić sylwetkę i zadbać o zdrowie. Sprawdź, w jaki sposób przygotować organizm do codziennych ćwiczeń.

Aktywność fizyczna jest wskazana niezależnie od wieku. Jeśli jednak na co dzień nie uprawiasz sportu, może brakować Ci motywacji do codziennych ćwiczeń. Czy jest sposób, aby to zmienić? Istnieje kilka metod, dzięki którym przygotujesz swoje ciało i psychikę, a ponadto zmotywujesz się do działania. Systematyczność jest konieczna, by zacząć odczuwać pozytywne skutki ćwiczeń. Zadbaj o siebie już dziś!

Codzienne ćwiczenia – zdrowotne korzyści dla organizmu

Codzienna, nawet niewielka aktywność fizyczna umożliwia zachowanie dobrej kondycji i zdrowia przez wiele lat. Udowodniono, że wystarczy 30 minut dziennie, by poprawić pracę serca, wydolność organizmu i wzmocnić układ odpornościowy. Ruch wpływa korzystnie także na kondycję psychiczną, pomaga rozładować napięcie, zapobiega stanom depresyjnym. Najkorzystniejszy dla zdrowia jest ruch na świeżym powietrzu. Wtedy dodatkowo hartujemy organizm, który musi przyzwyczaić się do różnych warunków panujących za zewnątrz. Nie jest to jednak warunek konieczny i na pewno nie powinien stanowić wymówki, by nie podjąć ćwiczeń, chociażby we własnym domu.

Co możesz zyskać przez codzienne ćwiczenia?

Systematyczna, nawet niewielka aktywność fizyczna ma zbawienny wpływ na zdrowie. Co zyskasz, regularnie ćwicząc?

  • lepszą odporność;
  • większą sprawność i ruchliwość stawów i mięśni;
  • lepszą pamięć;
  • poprawę jakości snu;
  • ochronę przed chorobami układu krążenia;
  • zdrowsze kości;
  • mocne serce;
  • redukcję tkanki tłuszczowej;
  • większą energię;
  • lepszy nastrój;
  • dotlenienie wszystkich komórek;
  • wyższe libido.

Jak zmotywować się do ćwiczeń?

Długa lista korzyści wynikających z regularnego uprawiania sportu powinna zachęcić Cię do działania. Jeśli jednak nadal brakuje Ci motywacji, zdecyduj się na system małych kroków. Zapomnij o rozpisywaniu planu treningowego na kilka miesięcy do przodu. Nie wykupuj rocznego karnetu na siłownię. Nie rób noworocznych postanowień. Zacznij od zaraz! Na początek wystarczy, gdy zaczniesz ćwiczyć 2-3 razy w tygodniu po 10-15 min. Stopniowo wydłużaj ten czas i zwiększ ilość treningów w tygodniu. Dla podniesienia poziomu energii możesz stosować kąpiele w solach (np. sól lawendowa), które redukują stres i podnoszą sprawność organizmu. Dodatkowo krem Dynamiczny naładuje twoje baterie i doda ciału siły potrzebnej do wzmożonego wysiłku fizycznego.

Jak przygotować się do ćwiczeń?

Początki mogą być trudne, jednak nie zniechęcaj się, gdy dopadną Cię zakwasy. Możesz je zminimalizować przy pomocy suplementu Reumoseen, który uzupełni niezbędne minerały i zapobiegnie ich powstawaniu. Kąpiele w solach to również dobry sposób na regenerację po treningu. Dodatkowo masło Shea wzmocni i ujędrni twoją skórę. Co jeszcze warto zrobić, aby przygotować ciało do wysiłku i codziennych ćwiczeń?

  • pamiętaj o rozgrzewce – delikatny trucht czy rozciąganie to dobry sposób, by uniknąć zakwasów i przygotować ciało do dalszego wysiłku;
  • nawadniaj organizm – odpowiednie nawodnienie ciała wpływa na lepszą wydolność, jeśli ćwiczysz, musisz pamiętać o piciu wody, przeciętna ilość to 30 ml na 1 kg masy ciała;
  • stosuj zbilansowaną dietę – jeśli twoją motywacją do ćwiczeń jest szybka utrata wagi, szybko możesz zrezygnować, jeśli zdecydujesz się na ograniczenie ilości kalorii, zamiast diety odchudzającej zadbaj o zdrową i urozmaicona dietę, dzięki której zyskasz więcej energii, a regularne ćwiczenia i tak wpłyną na twoją sylwetkę;
  • nie zapominaj o rozciąganiu – po każdych ćwiczeniach daj sobie kilka minut na delikatne rozciąganie, to ważne, by wyciszyć organizm i uniknąć nadmiernych zakwasów.
Suplement Halo Reumoseen tonizuje układ mięśniowy

Ćwiczenia fizyczne to prosty i tani sposób, aby utrzymać zdrowie i uniknąć wielu schorzeń. Nawet niewielka aktywność fizyczna jest wskazana dla osób w każdym wieku, niezależnie od występujących schorzeń. Jeśli cierpisz na chorobę przewlekłą, skonsultuj rodzaj aktywności ze swoim lekarzem prowadzącym. W ten sposób unikniesz nadmiernego obciążenia organizmu czy ewentualnych kontuzji. Nie odkładaj zdrowia na później i poruszaj swoim ciałem!


Nazywam się Irena Żak i od ponad 10 lat współpracuję z firmą Dr. Nona. Mogę wprowadzić Cię w niezwykły świat preparatów z minerałami Morza Martwego oraz nauczyć Cię, jak w prosty i przyjemny sposób zarabiać dodatkowe pieniądze. Zapraszam na bezpłatne konsultacje, w czasie których indywidualnie dopasuję preparaty do Twoich potrzeb. Możesz polegać na moim doświadczeniu i wiedzy. Zapraszam na bezpłatne konsultacje, w czasie których indywidualnie dopasuję preparaty do Twoich potrzeb. Możesz polegać na moim doświadczeniu i wiedzy.

Podziel się tym wpisem:
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin